torsdag 22 december 2011

C r A z Y

Igår var det student fest igen och det var på moon för andra gången. Tyckte det var en mycket rolig fest, fast det är var lite mycket folk eftersom det blir så trångt där så snabbt. Jag, Anna och Cissi hade förfest anna och cissi var  utklädda till snöflingor och jag var bara crazy. Sen sov anna över hos mig alltid lika kul att vakna upp och känna sprit, svett och vitlösk doft när man vaknar. Nu tror man att det var anna som lucktade allt dettta men det var vi båda.. hahah
Senare på dagen kom Klara till mig och vi bytte julklappa och tack så galet mycket för presentenra klara! Vi gick även på stan och köpte lite te, sne fastnade vi på ett fik där vi satt och pratade några timmar. Sen var det att bege sog hem till skogen där det väntade storstädning, precis det man älskar att komma hem till. Så nu har jag städat hela huste jag har även hunit så in dom sista julklapparna och även gjort julgodis. Men det känns ändå inte som det är jul om 2 dagar, jag har inte riktigt fått julstämingen än.. vi får väl se om jag får den i morgon när kag ska fira jul i Falkenberg.
( Bilder från studentfesten, Klara och Cissi har tagit bilderna )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar