torsdag 8 december 2011

ULLARED

Igår var man på en underbar jul konsert som fick enn att få tårar i ögonen och skratta. Man bilr bara så glad. Sen gick jag och la mig ganska sent igår ( som var ganska dumt gjort av mig) eftersom jag, Klara och Anton skulle till Ullared tidigt på morgonen. Kl 05:00 ringde väckar klockan.. Halv 6 kom Klara och hämtade mig sen körde vi och hämta upp Anton sen började vår tripp upp mot ullared. Då vi trodde att Ullared öppnade 7 på morgonen, men så fel man kunde ha... Självklart öppnade Ullared 8 på morgonen, så där satt vi i en bil i ca 1 och en halv timme innan Ullared öppnade.. hahah... Men nu fick man köpt ´nästan alla julklappar och det känns grymt bra ! 2 stora kassar blev det. Men  nu behöver jajg nog inte handla mer på ett tag får jag hoppas. Men måste säga att dagen var mycket lyckad och jag hade grymt roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar