tisdag 13 december 2011

Lucia

Idag är det Lucia och det har varit en super bra dag förutom att jag har haft ont i huvudet. Jag har kollat på 2st Luciatåg utav ett av dom var Sara med och spelade fiol i. Jag har även gott et eget lucia tåg i K10 det var jag, Sara och Klara som medverkade i den. Efter skolan åkte jag, Helia, Sara, Sifie och Klara till Ullared. Jag har nu vatt där 2 gånger inom samma vecka, känns ganska bra. Fast denna gången köpte inte jag så mycket. Jag köpte en ram, deo, bok, bröd, marmelad och toapapper. Åker till ullared för att köpa toapapper rätt bra jobbat, hahah.. Efter ullared var vi tjejer onyttiga och beställde en fam.pizza som vi åt upp snabbt. Sen kollade vi på Disturbia en mycket bra film men dock lite läskig. Som ni märker har jag hunnit med mycket idag, så känner mig mycket nöjd med dagen. Tack alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar