måndag 5 december 2011

Duktig men stressad tjej

Idag har jag varit duktig, om  jag får säga det själv. Tog lite sovmorgon och sen gick jag till skolan hade Historia om första världskriget. Vi började kolla på en 5 timmars film om det men vi såg bara 2 timmar vi ska nog se klart den senare. Efter det skulle jag, Sara och Helia gå til rymmet. Där vi tränade i ca en timme. Sen gick jag och Sara till stan där vi båda handlade. Jag hittade en en stickad tröja på Vila och Sara hittatde en skjorta på H&M. Jag tror vi båda blev ganska nöjda. När jag kom hem startade jag en ny blogg, som jag skulle börja skriva min loggbok till mitt projektarbete och jag har börjat komma en liten bit på det. Så nu har jag börjat i alla fall, men känner mig ändå ganska stressad när det gäller projektarbetet... Det känns som om alla är nästan klara med det och att det är bara jag som är kvar med det. Men i morgon ska jag sätta mig i K10 och börja fixa lite bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar